Συνέντευξη Οικοδομίν

Έτος: 2020
Πελάτης: interview
Τοποθεσία:  τεύχος Οικοδομιν

“Το παθός και η αγάπηγια τη δουλειά μας θα πρέπει να μας εξελίσσει και όχι ο ανταγωνισμός”

Συνέντευξη Οικοδομίν
Εικαστικά / Διακόσμηση ως προς τι θα πρέπει να σε ταυτίσουμε;

Θεωρώ ότι και τα δυο έχουν την καλλιτεχνική τους πλευρά, έτσι τα βλέπω. Η ποιότητα και η υψηλή αισθητική που συνθέτουν ένα λιτό μινιμαλιστικό χώρο χωρίς υπερβολές είναι από τα πράγματα που με εκφράζουν. Τα καλλιτεχνικά μου έργα και η επεξεργασία των ιδιαίτερων μορφών (σ.σ επίπλων), διαμορφώνουν τον δικό μου τρόπο ερμηνείας και ανάλυσής της καθημερινότητας μας.

Συνέντευξη Οικοδομίν
Θα θελες να μας διαχωρίσεις την θέση σου ως επαγγελματίας απέναντι στον αρχιτέκτονα, στον πολιτικό μηχανικό, και σε ένα Κατασκευαστή… Ποια είναι τα στάδια που δουλεύει ο καθένας σε αυτές τις ειδικότητες;

Ωραία ερώτηση..Συνεργασία!
Για να επιτευχτεί ένα άρτιο αποτέλεσμα θα πρέπει να υπάρχει συνεργασία από όλες τις πλευρές. Να δουλέψουν συλλογικά, σε όλα τα στάδια και στα πλαίσια που αναλογεί στον καθένα, αναφορικά πάντα με την ιδιότητα του. Το στυλ που θα αποδοθεί ως τελική εικόνα θα πρέπει να δουλεύει στο χρόνο.Δεν αποδίδεται μόνο από έναν, είναι συνολικό και θα πρέπει να είναι σαφές ακόμα και για το κατασκευαστικό μέρος.

Συνέντευξη Οικοδομίν
Τι γνώσεις ή τι γενικότερα χρειάζεται να διαθέτει ένας διακοσμητής για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη; Υπάρχουν “κανόνες” στη διακόσμηση και ποιοι είναι αυτοί;

Είναι πολλά! Προσωπικά θα έλεγα πως είναι ο σεβασμός και το Ήθος. Σεβασμός σ’ αυτό που κάνω και σεβασμός στον πελάτη. Απαιτείται εκτός από φαντασία και υψηλή αισθητική, αγάπη και πάθος για αυτό που κάνεις όπως και ικανότητες αντίληψης, διαχείρισης και κατανόησης του εκαστοτε project.

Συνέντευξη Οικοδομίν
Βάση της πολυετής εμπειρίας σου κρίνεις πως υπάρχει συνεργασία μεταξύ των μελετητών (?)… και πως το αντιλαμβάνεται ένας επενδυτής.

Στο χέρι του καθενός είναι αυτό… από πλευράς μου την θεωρώ απαραίτητη. Αυτό το διάστημα έτυχε να είμαι μέρος σε μια ακόμα άψογη συνεργασία και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον ιδιοκτήτη ο όποιος μας έδειξε –  και μας δείχνει – μεγάλη εμπιστοσύνη!

Συνέντευξη Οικοδομίν

" Λόγο του ότι η αισθητική δεν είναι μια αντικειμενική αξία και βγάζει διαφορετικά συναισθήματα σε κάθε άνθρωπο επιλέγω να βασίζομαι στην ικανότητα αντίληψης και κατανόησης του project "

Πως βλέπεις τον ανταγωνισμό ;

Χαίρομαι για την ερώτηση! Το παθός και η αγάπη για τη δουλειά μας θα πρέπει να μας εξελίσσει και όχι ο ανταγωνισμός. Όλοι εκφράζουμε ένα διαφορετικό στυλ το οποίο μας ξεχωρίζει και δουλεύουμε πάνω σε αυτό.

Ποια από τις δουλειές σου θα ξεχώριζες;

Για να είμαι ειλικρινής όλα μου τα έργα μου βγάζουν κάποιο θετικό συναίσθημα. Δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιο. Για να καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ θα σου πω απλά πως βρίσκομαι συνεχώς εκεί απολαμβάνοντας την διαδικασία ολοκλήρωσης της δουλειάς.

Ας πάμε τώρα στο θέμα της αμοιβής ενός επαγγελματία, γιατί πολύ συχνά γίνεται θέμα συζήτησης!

Το κόστος όπως είναι φυσικό ορίζεται από τις ανάγκες του έργου και την τοποθεσία. Για εμένα κάθε έργο έχει τη δική του μοναδικότητα.Όπως ο κάθε άνθρωπος δεν είναι ίδιος έτσι δεν μπορεί και μια μελέτη να είναι ένα τυποποιημένο προϊόν!

Σου έχει τύχει να «περάσεις» κάποιο στυλ διαφορετικό από την επιθυμία του πελάτη;

Λόγο του ότι η αισθητική δεν είναι μια αντικειμενική αξία και βγάζει διαφορετικά συναισθήματα σε κάθε άνθρωπο επιλέγω να βασίζομαι στην ικανότητα αντίληψης και κατανόησης του project καθώς και στον άνθρωπο που έχω απέναντί μου. Στόχος μου είναι να δώσω τις σωστές γραμμές και κατευθύνσεις για να μπορέσει ο χώρος να προβάλει το μέγιστο των δυνατοτήτων του και να καλύψει τις οποιεσδήποτε ανάγκες ζητηθούν.

Τι σε ευχαριστεί και ποια θα χαρακτήριζες ως την μεγαλύτερη πρόκληση;

Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά το χαμόγελο της ικανοποίησης ως δείγμα ευγνωμοσύνης που λαμβάνω μετά το πέρας της συνεργασίας με ευχαριστεί κάθε φορά. Σαν πρόκληση θα θεωρούσα κάτι ακόμα και πέρα από το χώρο μου, όπως η συμμετοχή μου σε οποιοδήποτε project που μπορεί να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής συνολικά.

R: Βάση της πολυετής εμπειρίας σου κρίνεις πως υπάρχει συνεργασία μεταξύ των μελετητών (?)… και πως το αντιλαμβάνεται ένας επενδυτής.
AK: Στο χέρι του καθενός είναι αυτό… από πλευράς μου την θεωρώ απαραίτητη. Αυτό το διάστημα έτυχε να είμαι μέρος σε μια ακόμα άψογη συνεργασία και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον ιδιοκτήτη ο όποιος μας έδειξε- και μας δείχνει – μεγάλη εμπιστοσύνη!

R: Τι γνώσεις ή τι γενικότερα χρειάζεται να διαθέτει ένας διακοσμητής για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη; Υπάρχουν “κανόνες” στη διακόσμηση και ποιοι είναι αυτοί;
AK: Είναι πολλά! Προσωπικά θα έλεγα πως είναι ο σεβασμός και το Ήθος. Σεβασμός σ’ αυτό που κάνω και σεβασμός στον πελάτη. Απαιτείται εκτός από φαντασία και υψηλή αισθητική, αγάπη και πάθος για αυτό που κάνεις όπως και ικανότητες αντίληψης, διαχείρισης και κατανόησης του εκαστοτε project.

R: Ποια από τις δουλειές σου θα ξεχώριζες;
AK: Για να είμαι ειλικρινής όλα μου τα έργα μου βγάζουν κάποιο θετικό συναίσθημα. Δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιο. Για να καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ θα σου πω απλά πως βρίσκομαι συνεχώς εκεί απολαμβάνοντας την διαδικασία ολοκλήρωσης της δουλειάς.

R: Ας πάμε τώρα στο θέμα της αμοιβής ενός επαγγελματία, γιατί πολύ συχνά γίνεται θέμα συζήτησης!
AK: Το κόστος όπως είναι φυσικό ορίζεται από τις ανάγκες του έργου και την τοποθεσία. Για εμένα κάθε έργο έχει τη δική του μοναδικότητα.Όπως ο κάθε άνθρωπος δεν είναι ίδιος έτσι δεν μπορεί και μια μελέτη να είναι ένα τυποποιημένο προϊόν!

R: Πως βλέπεις τον ανταγωνισμό ;
AK: Χαίρομαι για την ερώτηση! Το παθός και η αγάπη για τη δουλειά μας θα πρέπει να μας εξελίσσει και όχι ο ανταγωνισμός. Όλοι εκφράζουμε ένα διαφορετικό στυλ το οποίο μας ξεχωρίζει και δουλεύουμε πάνω σε αυτό.

R: Σου έχει τύχει να «περάσεις» κάποιο στυλ διαφορετικό από την επιθυμία του πελάτη;
AK: Λόγο του ότι η αισθητική δεν είναι μια αντικειμενική αξία και βγάζει διαφορετικά συναισθήματα σε κάθε άνθρωπο επιλέγω να βασίζομαι στην ικανότητα αντίληψης και κατανόησης του project καθώς και στον άνθρωπο που έχω απέναντί μου. Στόχος μου είναι να δώσω τις σωστές γραμμές και κατευθύνσεις για να μπορέσει ο χώρος να προβάλει το μέγιστο των δυνατοτήτων του και να καλύψει τις οποιεσδήποτε ανάγκες ζητηθούν.

R: Τι σε ευχαριστεί και ποια θα χαρακτήριζες ως την μεγαλύτερη πρόκληση;
AK: Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά το χαμόγελο της ικανοποίησης ως δείγμα ευγνωμοσύνης που λαμβάνω μετά το πέρας της συνεργασίας με ευχαριστεί κάθε φορά. Σαν πρόκληση θα θεωρούσα κάτι ακόμα και πέρα από το χώρο μου, όπως η συμμετοχή μου σε οποιοδήποτε project που μπορεί να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής συνολικά.

error: Content is protected !!